5 КЛАС
УРОК 1-2. Узагальнення знань учнями,
отримані в початковій школі. Завдання предмету «Трудове навчання». Поняття про технологію. Основні
види технологічної діяльності у побуті.
Правила внутрішнього розпорядку в
майстерні, правила безпечної праці.
УРОК 3-4. Короткі відомості про текстильні
волокна. Види текстильних волокон. Будова тканини. Поняття про довжину та
ширину тканини. Лицьовий та виворітний бік тканини.
УРОК 5-6. Аплікація як
вид художнього оздоблення виробів
УРОК 7-8. Послідовність виготовлення виробу з аплікацією. Використання праски.
УРОК 9-10. Виготовлення деталей аплікації та їх маркування.
УРОК 11-12. Технологія прикріплення деталей аплікації на основу.
УРОК 13-14. Способи закріплення деталей
аплікації. Закріплення деталей аплікації нитками на тканині. Шов
«петельний», «тамбурний». Графічне зображення шва та послідовність його
виконання.
УРОК 15-16. Оздоблення виробу з
аплікацією. Способи оздоблення виробі з аплікацією.
УРОК 17-18. Оформлення виробу (обробка країв, оздоблення рамкою
тощо). Остаточна обробка виробу. Догляд за
виробами з аплікацією.
УРОК 19-20. Знаряддя праці, які використовують у побуті. Поняття про деталь. Способи
отримання деталей.
УРОК 21-22. Основи проектної діяльності (презентація, публікація))
УРОК 23. Безпечне користування побутовими електроприладами (презентація)
УРОК 24-25. Культура споживання їжі. Етикет за столом.
УРОК 26. Елементи грамоти споживача
6 КЛАС
УРОК 1-2. Види конструкційних матеріалів. Текстильні матеріали рослинного походження. Повторення правил внутрішнього розпорядку в майстерні, правила безпечної праці (презентація)
УРОК 3-4. Властивості текстильних матеріалів (презентація)
УРОК 5-6. Вишиванка як традиційний вид декоративно-ужиткового мистецтва. Традиційні види рукоділля і декоративно-ужиткового мистецтва. Види вишитих виробів. Регіональні особливості оздоблення виробів вишивкою.
УРОК 7-8. Основи побудови композиції у вишивці. Орнамент. Види орнаменту. Рапорт. Композиція вишивки. Кольори у вишивці. Символічне значення кольору в українській вишивці. Поєднання в композиції вишивки візерунка, кольорової гами, технік вишивання, фактури матеріалу. Стилізація реальних форм, ескіз візерунка для вишивання. Збільшення і зменшення візерунка для вишивання.
УРОК 9-10. Види вишивальних швів: поверхнево-нашивні(«штапівка», «занизування» тощо) та прозорі (мережка:«одинарний прутик», подвійний прутик», «роздільний прутик».
УРОК 11-12. Технологія виготовлення вишитих виробів. Лічильна гладь (пряма,коса,качалочка) , вільна гладь (художня,декоративна,біла). Графічне зображення швів. Інструменти та пристосування для вишивки.УРОК
13-14. Послідовність виконання вишивальних швів: «козлик», «оксамитовий», «хрестик», «качалочка» тощо. Дотримання безпечних прийомів праці.
УРОК 15-16. Вибір виробу та візерунка для вишивання. Послідовність підготовки й виготовлення вишитого виробу: вибір тканини ,ниток, інструментів і пристосувань для вишивання; розмічання та перенесення візерунка на тканину. Вишивання виробу вибраними вишивальними швами.
УРОК 17-18. Технологія вишивання виробу. Обробка краю виробів китицями, закріпленими мережкою «одинарний прутик».
УРОК 21-22. Основи проектної діяльності. Методи проектування: метод комбінування. Інформаційні джерела та пошук інформації. (презентація)
УРОК 23. Продукти харчування, їх склад. Роль харчування у житті людини. Поживні речовини, що містяться в продуктах харчування та їх значення і вплив на стан здоров`я людини та її зовнішній вигляд. Режим харчування підлітка.
УРОК 24. Догляд за волоссям.
УРОК 25-26. Гігієна житла. Значення гігієни житла в житті людини. Миючі засоби для прибирання житла. Інструменти для прибирання житла. Особливості догляду за предметами інтер’єру та побутовою технікою. Побутова техніка для прибирання житла. Особливості користування побутовою технікою для прибирання житла.
7 КЛАС
УРОК 1. Матеріали природного (тваринного) походження, їх властивості. Повторення правил внутрішнього розпорядку в майстерні, правила безпечної праці.
УРОК 2. В’язання гачком як вид декоративно-ужиткового мистецтва.
УРОК3. Прийоми в’язання гачком. Техніка в’язання основних елементів: початкова петля, повітряна петля, ланцюжок; їх умовні позначення на схемах для в’язання.
УРОК 4. Прийоми в’язання гачком: півстовпчик, стовпчик, їх умовні позначення за схемами для в’язання.
УРОК 5. Прийоми в’язання гачком: стовпчик з накидом, його умовні позначення за схемою для в’язання.
УРОК 6. В’язання гачком прямого полотна (стовпчиком,стовпчиком з накидом).
УРОК 7. В’язання гачком по спіралі.
УРОК 8.Прийоми в’язання гачком: в’язання мотивів. З`єднання деталей. Схематичне зображення в’язання мотивів. (додаток1, додаток2, додаток3)
УРОК 12. Оздоблення в’язаних виробів. Догляд за в’язаними виробами.
УРОК 13. Швейна машина. Робота на швейній машині
УРОК 14. Методи проектування: метод фокальних об’єктів. Моделі - аналоги. (публікація)
УРОК 15. Основи технологій малярних робіт.
УРОК 16. Маркування споживчих товарів.
8 КЛАС
УРОК 1. Матеріали хімічного походження
(штучні та синтетичні), їх властивості. Повторення правил внутрішнього
розпорядку в майстерні та правил
безпечної праці під час роботи в шкільній майстерні.
УРОК 2. Художнє
конструювання швейного виробу
УРОК3. Технічне конструювання швейного виробу.(додаток, інструкційна картка, презентація)
УРОК 4. Моделювання спідниці. Розрахунок
кількості тканини, необхідної для пошиття.
Правила оформлення викрійки. (презентація)
УРОК 6. Підготовка швейної машини до роботи. Машинні шви.
УРОК 8. Проведення
першого примірювання й усунення виявлених недоліків. Вибір способу обробки швів
та вимоги до їх обробки.
УРОК 11. Проведення
другого примірювання. Способи обробки нижнього зрізу
УРОК 12. Оздоблення швейного
виробу. Контроль якості швейного виробу.
УРОК 14. Основи проектної діяльності. Метод комбінаторики.
УРОК 15. Технології
вибору одягу і взуття та догляду за
ними. Визначення розміру одягу і взуття (презентація)
УРОК 16. Мистецтво
вибору зачіски. Історія зачісок. Види зачісок залежно від форми обличчя.
Фарбування волосся.
ТЕХНОЛОГІЇ 11 КЛАС
УРОК 6. Ергономічний підхід до організації праці.
УРОК 8. Природоохоронні технології.
УРОК 9. Основи професійного
самовизначення
Комментариев нет:
Отправить комментарий